top of page

רכזת* אדמיניסטרטיבית

תיאור התפקיד

  •  ריכוז מנהלתי ופיקוח על קורסים של מחלקת ההכשרות המקצועיות בעמותה

  • מענה לטלפונים, מתן הסבר על אופי הסדנאות , ההכשרות ועבודת העמותה.

  • פעילות אדמינסטרטיבית שוטפת לפי צורך. 

  • תפעול' כתיבה, העלאת תכנים ויצירת מהלכים שיווקים: ניוזלטר ואתר.

דרישות התפקיד

  • שליטה מלאה בתוכנות Office שונות, ידע ומיומנות במערכת Monday - יתרון.

  • יכולות שיווק ומכירה.

  • ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, ניסיון בעבודה עם מערכות מקוונות לניהול אדמיניסטרציה (קבלות, דיוור ישיר, הפקת ניוזלטר)- יתרון

  • ידע ברשתות חברתיות - יתרון

  • יחסי אנוש מעולים ויכולות ארגון גבוהות.

  • מחויבות לערכי העמותה ולקידום מטרותיה, ניסיון והכרות עם עולם העמותות.

  • יכולת לעבודה עצמאית, ניהול זמן, תיעדוף משימות ויושרה אישית.

תנאים
היקף המשרה - 4 שעות עבודה, בשעות אחר הצהריים, ארבעה ימים לפחות מתוך:  
ימי ראשון, שני, רביעי, חמישי וביום שישי בבוקר. 
העבודה במטה העמותה בתל אביב. 
תחילת העבודה 20.09.2022.
אנא שלחו קורות חיים  למייל Academy@opendoor.org.il. 

*המודעה מנוסחת בלשון נקבה ופונה לכל המגדרים

 

 

bottom of page