

רכזת* אדמיניסטרטיבית
תיאור התפקיד
-
ריכוז מנהלתי ופיקוח על קורסים של מחלקת ההכשרות המקצועיות בעמותה
-
מענה לטלפונים, מתן הסבר על אופי הסדנאות , ההכשרות ועבודת העמותה.
-
פעילות אדמינסטרטיבית שוטפת לפי צורך.
-
תפעול' כתיבה, העלאת תכנים ויצירת מהלכים שיווקים: ניוזלטר ואתר.
דרישות התפקיד
-
שליטה מלאה בתוכנות Office שונות, ידע ומיומנות במערכת Monday - יתרון.
-
יכולות שיווק ומכירה.
-
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי, ניסיון בעבודה עם מערכות מקוונות לניהול אדמיניסטרציה (קבלות, דיוור ישיר, הפקת ניוזלטר)- יתרון
-
ידע ברשתות חברתיות - יתרון
-
יחסי אנוש מעולים ויכולות ארגון גבוהות.
-
מחויבות לערכי העמותה ולקידום מטרותיה, ניסיון והכרות עם עולם העמותות.
-
יכולת לעבודה עצמאית, ניהול זמן, תיעדוף משימות ויושרה אישית.
תנאים
היקף המשרה - 4 שעות עבודה, בשעות אחר הצהריים, ארבעה ימים לפחות מתוך:
ימי ראשון, שני, רביעי, חמישי וביום שישי בבוקר.
העבודה במטה העמותה בתל אביב.
תחילת העבודה 20.09.2022.
אנא שלחו קורות חיים למייל Academy@opendoor.org.il.
*המודעה מנוסחת בלשון נקבה ופונה לכל המגדרים